jag&jag

Alla inlägg den 1 november 2010

Av elin och maria - 1 november 2010 22:08

Tjenare allihopa! Det är jag som är Maria! Första gången jag skriver här, har inte hunnit. I varje fall, Nu är det Höstlov, skönt. Och ni har det med väl? Föresten kan ni inte skriva in erat bästa lov minne de kan va te.x på sommarlovet, höstlovet, vinterlovet, påsklovet och vad nu ni har för lov, och den bästa minnet (som jag tycker) ska jag skriva i ett inlägg och tipsa om dens blogg (om den nu har en blogg) okej? Bara så ni vet har Elin/elo inte med detta och göra XD.

Jag har tänkt att lägga in en låt här med hmm nu ska vi se... jo denna lägger jag in. föresten spöklig halloween även om de var igår hihi,  . Det har kommit ett nytt program på nickelodeon- Victorious - det är jätte bra tycker jag, och här får ni introt av den. Ha det gött! Med goa hälsningar Maria!

Presentation


min lille bros som bebis/elo

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker ni om Musik?
 ja
 njja
 nej
 vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards